Monday, February 16, 2009

Orang Perak OK je

Walaupun ada kemelut politik yang hebat di Perakkami tetap menganggap pencetusnya adalah ADUN Bota yang punya angkara tetapi perancangan awal dari sumber yang mana. Ada kata plan Datuk Najib Razak malah ada yang kata plan kroni-kroni yang tidak dapat projek dan konsesi balak semasa pemerintahan Pakatan Rakyat di Perak.
saya selaku pengundi yang tidak menyokong mana-mana pihak mewakili orang ats pagar seluruh Perak merasa begitu simpati sekali dengan Datuk Seri Nizar Jamaludin yang di kuis oleh wakil Pangkor Dr. Zambery dengan sokongan Sultan Perak Raja Azlan Shah. Walaupun terdapat 2 lagi calon iaitu Raja Ahmad dan Dato' Zahari Ramli.  Kenapa Sultan tidak memilih Raja Ahmad semua orang tahu sikit ada sombong, Dato Zahari pula STPM je manakala Dr. Zambry ada PHD.
Saya nak tanya kepada Dr. Zambry rumah yang terbengkalai sejak 11 bulan yang lalu di 'Venice of Pera' Manjung tu siapa yang punya. Kata orang rumah tu Dr. Zambry yang punya terbengkalai sebab tak ada sponsor lepas BN kalah di Perak pada 8/03/2008 PRU-12 yang lalu. Berapa harganya ye . Jawab Dr. Zambry dah jadi MB ni boleh sambung projek balik kut. 

No comments: